NAROČILO BLAGA

Želene artikle lahko naročite v spletni trgovini.  Če  se ne želite vpisovati, nas enostavno pokličite po telefonu številka 04 530 5555 ali pošljite podatke po elektronski pošti na naslov: kolo@telemach.net .  Pri naročilu na elektronski naslov  potrdimo naročilo in dorečemo podrobnosti. Popravke in dodatke k naročilu nam lahko ponovno pošljete po elektronski pošti ali telefonirate. Veseli bi bili, da nas v primeru, ko želite preklicati  naročilo, pokličete še isti  dan do 18 ure, da paket potegnemo nazaj. Veliko artiklov na spletnih straneh imamo na zalogi, zato blago, naročeno do 12 ure odpremimo isti dan. ( Ob sobotah, nedeljah in praznikih ni odpreme.) Če gre vse prav, vas bo poštar s paketom obiskal naslednji delovni dan. Kadar gre za nakup po povzetju, bo paket izročil proti plačilu v gotovini.  Če izdelka nimamo več in ga ne moremo naročiti, vas pokličemo po telefonu ali pošljemo mail, da dorečemo aktualnost naročila.  Če želite, lahko po dogovoru naročeno plačate tudi po predračunu. Pakete dostavljamo na izbrani naslov do vhoda v stavbo. Vse cene na spletnih straneh so v EUR in vključujejo davek  ( DDV ) na dodano vrednost. V katalogu izdelkov so cene predstavljene kot »spletne cene«. Cene blaga veljajo na dan naročila, s sprejetjem naših pogojev se se ob naročilu blaga strinjate z obveznostjo plačila. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Izdelki v fluorescentnih barvah lahko zbledijo, kar ni predmet reklamacije. Ponudba velja do odprodaje zalog. Če z naročenimi izdelki niste zadovoljni ali jih želite iz katerega koli razloga vrniti,  imate po prejemu blaga 14 dni časa, do odstopite od pogodbe. Na vas je, da to sporočite brez navajanja razloga. Vaša obveznost je, da blago vrnete nepoškodovano, neuporabljeno z vsemi spremnimi dokumenti in kopijo računa v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Prosimo vas, da navedete številko bančnega računa, kamor vam bomo vrnili kupnino takoj, ko bo mogoče, najkasneje v 15 dneh. Kupec nosi stroške vračila blaga. Podatki (v slovenskem jeziku) o oddanem naročilu oz. sklenjeni pogodbi so shranjeni v računovodstvu podjetja kot priloge računov oz. v arhivu podjetja Kolo – dostop osebno. Vsi vaši podatki, ki nam jih zaupate, bodo uporabljeni samo za namen dostave blaga. Kontaktna telefonska številka je navedena na vseh večjih paketih zaradi morebitnih dogovorov glede časa dostave. Tretjim osebam podatkov ne bomo izročali. V primeru vsakršnih težav nas pokličite in skupaj bomo našli rešitev. Za naše kupce se vedno potrudimo . Slike so simbolične. Opravičujemo se za morebitne napake.

Cene na spletni strani se lahko razlikujejo od cen v trgovini.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Trgovina Kolo Radovljica, Mojca Križan s.p. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovina Kolo lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Trgovina Kolo nima na zalogi v svojem skladišču, kupca sproti obvešča o predvidenem roku dobave. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Trgovini Kolo, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavi ali pa celotno naročilo stornira.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo le, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na spletni strani s predstavitvijo artikla. Če informacije na embalaži izdelka ali računu o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija ne velja za potrošni material!

Stranka garancije ne more uveljavljati v kolikor je do poškodbe prišlo zaradi izrecnega neupoštevanja navodil montaže in/ali uporabe, ki so bila priložena ali navedena na embalaži izdelka.

STVARNA NAPAKA

  1. Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  1. Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

  1. Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo blaga za uveljavljanje stvarne napake

 

 

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Trgovina Kolo, Križan Mojca  s.p.,  ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Trgovina Kolo, Križan Mojca  s.p, kot ponudnik blaga na območju REPUBLIKE SLOVENIJA  objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

KORISTNE POVEZAVE:

ZAKON O VARSTVU POTROSNIKOV

CENIK WWW.POSTA.SI

 KOLO BLED TRGOVINA KOLO RADOVLJICA, Mojca Križan s. p. Gorenjska 33 c, tel. 04 530 5555 kolo@telemach.net .

Za vas smo v trgovini KOLO Radovljica: od 9 do 18 ure, od ponedeljka do petka. Mojca Križan s.p. VPIS: 316-05-V01-034290 matična številka: 5853528000 vpisana v Poslovni register Slovenije dne 4.5.1994, davčna številka SI41699173.   Vse izdelke lahko dobite po pošti. Plačate po povzetju ali po predračunu. Pri nakupih nad 20,00€ je dostava po pošti brezplačna po celi Sloveniji, do višine 20 € vam k nakupu prištejemo 2,00 € za stroške pošiljanja. Denar za naročeno blago po povzetju izročite dostavljavcu Pošte Slovenija. Pošta vam k znesku nakupa prišteje 1,05 € oziroma 1,07 % za zneske nad 100 €, za nakazilo denarja.  Maksimalen znesek poštne provizije je  5,35 €. Pri izdelkih, kjer so označeni gotovinski popusti, jih priznamo tudi za nakupe po povzetju. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh od sklenitve pogodbe ali od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.    Pridržujemo si pravico do napak pri opisu izdelkov in cen. Slike so simbolične. POŠILJAMO PO POŠTI.   Nakup na obroke: kartica American express, Eurocard/MasterCard KARTICO NOVE LJUBLJANSKE BANKE in kartica DINERS ! Pri nakupu koles na obroke s kartico se gotovinski popust zmanjša za 5 odstotnih točk. V trgovini Kolo Radovljica sprejemamo gotovino in večino kreditnih kartic. 

PLAČILA S KARTICAMI SO MOŽNA SAMO FIZIČNO V TRGOVINI KOLO RADOVLJICA!