NAROČILO BLAGA
Želene artikle lahko naročite v spletni trgovini. Če se ne želite vpisovati, nas enostavno pokličite po telefonu številka 041 231 046 ali pošljite podatke po elektronski pošti na naslov: kolo@telemach.net . Pri naročilu na elektronski naslov potrdimo naročilo in dorečemo podrobnosti. Popravke in dodatke k naročilu nam lahko ponovno pošljete po elektronski pošti ali telefonirate. Veseli bi bili, da nas v primeru, ko želite preklicati naročilo, pokličete še isti dan do 14 ure, da paket potegnemo nazaj. Veliko artiklov na spletnih straneh imamo na zalogi, zato blago, naročeno do 12 ure odpremimo isti dan. ( Ob sobotah, nedeljah in praznikih ni odpreme.) Če gre vse prav, vas bo poštar s paketom obiskal naslednji delovni dan. Kadar gre za nakup po povzetju, bo paket izročil proti plačilu v gotovini. Če izdelka nimamo več in ga ne moremo naročiti, vas pokličemo po te lefonu ali pošljemo mail, da dorečemo aktualnost naročila. Po dogovoru, naročeno plačate tudi po predračunu. Plačilo po predračunu je obvezno za fitnes opremo. Pakete dostavljamo na izbrani naslov po Sloveniji do prve stopnice na vhodu v stavbo. Vse cene na spletnih straneh so v EUR in vključujejo davek ( DDV ) na dodano vrednost. V katalogu izdelkov so cene predstavljene kot »spletne cene«. Cene blaga veljajo na dan naročila, s sprejetjem naših pogojev se se ob naročilu blaga strinjate z obveznostjo plačila. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Izdelki v fluorescentnih barvah lahko zbledijo, kar ni predmet reklamacije. Ponudba velja do odprodaje zalog. Če z naročenimi izdelki niste zadovoljni ali jih želite iz katerega koli razloga vrniti, imate po prejemu blaga 14 dni časa, do odstopite od pogodbe. Na vas je, da to sporočite brez navajanja razloga. Vaša obveznost je, da blago vrnete nepoškodovano, neuporabljeno z vsemi spremnimi dokumenti in kopijo računa v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Prejeta plačila potrošniku vrnemo na TRR. Prosimo vas, da navedete številko bančnega računa, kamor vam bomo vrnili kupnino takoj, ko bo mogoče, najkasneje v 15 dneh. Kupec nosi stroške vračila blaga. Podatki (v slovenskem jeziku) o oddanem naročilu oz. sklenjeni pogodbi so shranjeni v računovodstvu podjetja kot priloge računov oz. v arhivu podjetja Kolo – dostop osebno. Vsi vaši podatki, ki nam jih zaupate, bodo uporabljeni samo za namen dostave blaga. Kontaktna telefonska številka je navedena na vseh večjih paketih zaradi morebitnih dogovorov glede časa dostave. Tretjim osebam podatkov ne bomo izročali. V primeru vsakršnih težav nas pokličite in skupaj bomo našli rešitev. Za naše kupce se vedno potrudimo . Slike so simbolične. Opravičujemo se za morebitne napake.
Cene na spletni strani se lahko razlikujejo od cen v trgovini.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Trgovina Kolo Radovljica, Mojca Križan s.p. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovina Kolo lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Trgovina Kolo nima na zalogi v svojem skladišču, kupca sproti obvešča o predvidenem roku dobave. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Trgovini Kolo, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavi ali pa celotno naročilo stornira.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo le, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.
Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na spletni strani s predstavitvijo artikla. Če informacije na embalaži izdelka ali računu o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija ne velja za potrošni material!
Stranka garancije ne more uveljavljati v kolikor je do poškodbe prišlo zaradi izrecnega neupoštevanja navodil montaže in/ali uporabe, ki so bila priložena ali navedena na embalaži izdelka.
STVARNA NAPAKA
- Opredelitev stvarne napake
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
- Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
- Uveljavitev stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Obrazec za vračilo blaga za uveljavljanje stvarne napake
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Trgovina Kolo, Križan Mojca s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Trgovina Kolo,spletna trgovina, Križan Mojca s.p, kot ponudnik blaga na območju REPUBLIKE SLOVENIJA objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
KORISTNE POVEZAVE:
KOLO RADOVLJICA, spletna trgovina, Mojca Križan s. p. Begunje 109 a, 4275 Begunje, tel. 041 231 046 kolo@telemach.net .
Mojca Križan s.p. VPIS: 316-05-V01-034290 matična številka: 5853528000 vpisana v Poslovni register Slovenije dne 4.5.1994, davčna številka SI41699173. Vse izdelke lahko dobite po pošti. Plačate po povzetju ali po predračunu.
Pri nakupih do 50 € vam k nakupu prištejemo 4,00 € za stroške pošiljanja. V primeru, da izberete plačilo po povzetju, vam bo Pošta zaračunala še provizijo v znesku 1,25 €.
Pri plačilu z nakazilom na naš račun dodatnih stroškov nimate.
Pri nakupih nad 50,00€ je dostava po pošti brezplačna po celi Sloveniji.
Denar za naročeno blago po povzetju izročite dostavljavcu Pošte Slovenija.
Pošta vam V PRIMERU PLAČILA PO POVZETJU k znesku nakupa prišteje:
- nakup do 98,00 EUR: 1,25 EUR od vrednosti naročila
- nakup nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: 1,28% od vrednosti naročila
- nakup nad 501,00 EUR: 5,90 EUR + 0,30% od vrednosti naročila.
Pri plačilu z nakazilom na naš račun dodatnih stroškov nimate.
Pri izdelkih, kjer so označeni gotovinski popusti, jih priznamo tudi za nakupe po povzetju. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh od sklenitve pogodbe ali od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pridržujemo si pravico do napak pri opisu izdelkov in cen. Slike so simbolične. POŠILJAMO PO POŠTI.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Lastnik in upravljalec spletnega mesta www.kolo.si
Uradno ime podjetja: Kolo Radovljica, spletna trgovina, Mojca Križan s.p.
Sedež podjetja: Begunje 109 a, 4275 Begunje, D.š. SI41699173
Zakoniti zastopnik: Mojca Križan
Spletna stran: www.kolo.si
Email: kolo@telemach.net
1. Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave
Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh. Ob poslanih elektronskih sporočilih si zabeležimo prikaze na strani posameznikov prejetih sporočil in klike na povezave v prejetih sporočilih. Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje nadaljnjih sporočil zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za poslana sporočila. Na osnovi zabeleženih podatkov in ustvarjenih profilov ne izvajamo avtomatiziranega sprejemanja odločitev.
Za namen obveščanja preko elektronske pošte hranimo naslednje podatke:
• naslov elektronske pošte,
• ime,
• priimek,
• telefonska številka
• naziv podjetja
Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
2. Iznos
Zbrani osebni podatki se hranijo na območju Republike Slovenije ter jih v nobenem primeru ne iznašamo v druge države.
3. Obdobje hrambe
Do preklica soglasja za hranjene in obdelavo podatkov, hranimo zbrane osebne podatke posameznikov. V primeru, da pride do preklica soglasja posameznika, potem njegove osebne podatke nemudoma trajno izbrišemo.
V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma trajno izbrisali.
Podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih hranimo še 12 mesecev od pošiljanja sporočila.
4. Kako varujemo zbrane osebne podatke
Vedno posredujemo zgolj vsebine in informacije, nikoli pa ne zahtevamo številke kreditnih kartic ali drugih podatkov, ki bi lahko bili zlorabljeni s strani spletnih kriminalcev. Spletna stran www.kolo.si gostuje na varnem spletnem strežniku pri preverjenem ponudniku spletnih storitev.
Zbrane osebne podatke uporabljamo izključno za zgoraj navedene namene lastnega trženja, obveščanja uporabnikov. Podatke ne posredujemo tretjim osebam, razen partnerjem, ki nam pomagajo vzdrževati spletno stran, ki pa so zavezani varovati osebne podatke pod istimi pogoji kot to velja za KOLO Bled, Trgovina Kolo Radovljica, Mojca Križan s.p.
V izjemnih primerih lahko vaše osebne podatke, v skladu z zakonom, posredujemo državnim in varnostnim organom, v kolikor bi ti podali uradno zahtevo za posredovanje osebnih podatkov.
5. Pravice posameznika
Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva sledeče:
• vpogled,
• popravek,
• popoln izbris,
• prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev,
• prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.
Zahtevo lahko pošlje preko e maila kolo@telemach.net s pripisom “ODJAVA ! – prenehanje uporabe osebnih podatkov” ali pisno po pošti na sedež podjetja.
V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu dokumentu.
Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:
Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si
Ekipa kolo.si spoštuje vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1, Ur. l. RS št. 86/04 in GDPR), zato na spletni straniwww.kolo.si izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.
Za vsa dodatna pojasnila v zvezi s politiko varovanja osebnih podatkov v podjetju KOLO Bled, Trgovina Kolo Radovljica, Mojca Križan s.p. nam lahko pišete na kolo@telemach.net
Do preklica soglasja za hranjene in obdelavo podatkov hranimo zbrane osebne podatke posameznikov. V primeru, da pride do preklica soglasja posameznika, potem njegove osebne podatke nemudoma trajno izbrišemo.